Pages

Isnin, 3 September 2012

Profile Penulis


Salam Ukhwah,

Atas permintaan ramai, kini saya bangunkan blog bagi memperkenalkan diri saya serta Program Kuasa 99 Nama iaitu sebuah program pelatihan sumber manusia yang pastinya berbeza dari program-program pelatihan sedia ada.

Kuasa 99 Nama merupakan sebuah modul yang bakal MEMBONGKAR rahsia disebalik nama anda serta mencungkil bakat serta potensi diri yang telah diinstall ke dalam diri anda semenjak dari dalam kandungan ibu lagi.

Menariknya, melalui program ini, anda bukan sahaja mengenali diri anda sahaja tetapi dalam masa yang sama, anda dibawa mengenal sang Pencipta melalui Rububiyah Nya terutama melalui Asma Ul Husna Allah swt itu sendiri.

Selain mengikuti catatan saya di sini, anda turut dapat mengikuti perkembangan program ini melalui Fan Page saya di Facebook di tautan berikut:

https://www.facebook.com/AsmaUlHusnaDalamDiriAnda


Boleh lihat profile saya ni di:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=267780253333987&set=a.244291942349485.45715.188843604560986&type=3&theater

Tiada ulasan:

Catat Ulasan